Gdzie kupić małe, damskie buty w rozmiarze 34?

4.9.17

Cześć, 
dzisiaj trochę nietypowy wpis na moim blogu, bo będzie o butach ;) Jako posiadaczka małych stóp często mam problem z kupnem fajnego obuwia, które nie wygląda na dziecięce... Ale jestem już trochę rozeznana w sklepach z rozmiarami 34, więc zapraszam na przegląd adresów i miejsc, gdzie można kupić takie małe rozmiary.

balerinki w rozmiarze 34

MASSIMO DUTTI

Buty w małych rozmiarach znajdziemy tutaj na dziale dziecięcym, ale są tam takie modele, które wyglądają dość poważnie i będą pasować i bardziej dojrzalszym dziewczynom. Z tego co widzę, to królują tutaj buty ze skóry, dlatego cena butów jest wyższa. Warto jednak kupować buty w Massimo Dutti na wyprzedażach - przykładowo te ze zdjęć kosztowały pierwotnie 229,00 zł, a po obniżce 119,00 zł. I jeszcze mały drobiazg, ale warto dodać, że buty przychodzą pięknie zapakowane!

balerinki w rozmiarze 34

 ANIS

Tutaj znajdziemy klasyczne czarne czółenka na mniejszym i większym obcasie, jak i te mniej klasyczne modele. Moje, czerwone czółenka wykonane są ze skóry koziej zamszowej. Konkretnie to model Hibiscus 70 - widzę, że obecnie nie ma rozmiaru 34 w tym kolorze, ale np. w granacie jest. Dodatkowo tutaj na plus dla mnie wysokość obcasa - 7 cm - idealnie :)


ZALANDO

W poszukiwaniu rozmiaru 34 zaglądam też na Zalando, głównie do działu dziecięcego. W dziale damskim nie ma zbyt dużego wyboru, jeśli chodzi o małe rozmiary, a i ceny często przekraczają zakładany przeze mnie budżet. Z działu damskiego kupiłabym sobie z chęcią japonki kąpielowe Havaianas i to by było na tyle. A z działu dziecięcego mam trampki Converse i dwie pary sandałów. Tutaj akurat jest plus małej stopy, bo dziecięce Conversy są tańsze niż te dla dorosłych ;) Mam też sandały Gioseppo (chociaż obecnie nie widzę ani jednych sandałów w rozmiarze 34) i super się sprawdzają. A niedawno kupiłam sobie super wygodne sandały hiszpańskiej marki Genuins - dokładnie ten model. Te buty na zdjęciu (poniżej) może nie wyglądają jakoś fajnie, chociaż na nodze prezentują się dużo lepiej, ale dla mnie kluczowa w tych butach jest wkładka - w takich butach dłuuugie chodzenie nie jest straszne. Mogłabym je przyrównać do Birkenstocków - no okej, Birkestocki to już klasyka i nigdy ich nie miałam - ale to ten sam rodzaj obuwia - profilaktyczne, zdrowotne. 


W Answear kupimy między innymi małe rozmiary marek takich jak Zaxy, Melissa, Havaianas, Converse, Big Star, Pepe Jeans.

BUTSKLEP

W małych rozmiarach można kupić tu m.in. Espadryle Havaianas z działu damskiego czy zimowe buty EMU z działu dziecięcego.

MARETTI PETITE SHOES

Tutaj znajdziemy wysokie obcasy. I wysokie ceny. Czółenka, buty z platformami, balerinki, sandały, botki - to wszystko można znaleźć tutaj w rozmiarach 32-35. Buty są skórzane i wykonywane na zamówienie. Mają wiele niebanalnych modeli. Na razie sobie zerkam na tą stronę, żeby popodziwiać i powzdychać do niektórych par czółenek czy sandałów.

ZARA

W dziale dziecięcym często pojawiają się buty w małych rozmiarach, które może ubrać i dorosła kobieta. Moje balerinki z Zary kończą już swój żywot, ale muszę przyznać, że były super wygodne :)

ALLEGRO

Oczywista oczywistość. Wiem. Ale chciałam wyróżnić sprzedawcę Anna_Obuwie, tam kupiłam czółenka open toe. Chociaż nasze początki były trudne, bo buty były dla mnie trochę za wąskie (wzięłam takie jakie były na aukcji, nic nie zmieniając), ale na szczęście udało mi się je rozchodzić i ostatecznie były ze mną już na 6 weselach. I tu uwaga - sprzedawca oferuje także buty na zamówienie, w różnej tęgości i kolorystyce, także teraz już dopasowałabym te czółenka pod siebie. Szkoda, że reszta butów od tego sprzedawcy nie trafia już zupełnie w mój gust.

EOBUWIE 

Duży wybór przede wszystkim sportowego obuwia w małych rozmiarach. W dziale damskim jak i dziecięcym. Chociaż akurat z kupnem sportowego obuwia w małych rozmiarach nie ma problemu ;) Można też tu znaleźć baleriny (np. znane Melisski), sandały (już trochę trudniej) czy szpilki (parę par się znajdzie, chociaż ceny już wysokie).

Tutaj w dziale dziecięcym znajdziemy Vansy, Conversy, Birkenstocki, EMU... 


Pozostałe sklepy, gdzie można kupić małe obuwie:
Sporo producentów obuwia niestety (dla mnie) zaczyna damską rozmiarówkę od rozmiaru 35 czy 36, ale wiadomo, popyt na obuwie damskie w rozmiarach 33-34 jest duuużo mniejszy niż na taki powiedzmy rozmiar 37;) 
Dajcie znać, czy wasz rozmiar obuwia łatwo kupić, czy może też się musicie trochę naszukać? :)

Zobacz również

27 komentarze

  1. Spadłaś mi z nieba z tym postem kobieto! haha. Ja też mam niestety mały rozmiar, przeważnie to własnie 34 i rzeczywiście bardzo ciężko kupić ładne "dorosłe" buciki w takim rozmiarze. Kilka sklepów, o których piszesz znam. Mam właśnie sandałki z Maretti i są piękne, ale cena była kosmiczna. Co do Conversów to masz rację. Tu mamy plus małych stóp. Wyglądają jak te "dorosłe", a ceny na dziale dziecięcym niższe ;D Aktualnie właśnie szukam butów na jesień. Zależy mi na jakiś fajnych botkach, na nie tak bardzo wysokim obcasie, ale bardzo ciężko coś znaleźć ładnego. Mam nadzieję, że trafię na coś przyzwoitego w tych sklepach o których piszesz. Czasami naprawdę żałuję, że nie mam "normalnego" rozmiaru. Tyle ładnych butów w sklepach, a wszystkie za duże :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny wpis :) Ja tez mam mały rozmiar, ale nie aż tak - nosze 36 i często nawet przy moim rozmiarku mam problem z kupnem butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile w sklepie zazwyczaj nie mam problemów z kupnem rozmiaru dla siebie - noszę 37 - to już na promocjach jest masakra. 37'mki wyprzedają się odrazu bo to w sumie jeden z popularniejszych rozmiarów ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niby noszę klasyczny rozmiar 38, ale niestety mam problem z Achillesem przez co też niewiele butów mi pasuje. Wszystkie muszę dostosowywać do lewej nogi, a wtedy prawy but zazwyczaj jest zbyt duży.

    OdpowiedzUsuń
  5. A już myślałam, że nie znajdę bratniej duszy z podobnym problemem :D Co prawda ja mam rozmiar 35/36, ale egzemplarze w tej właśnie rozmiarówce o dziwo bardzo szybko znikają z półek! Zapisuję sobie ten wpis w zakładkach, xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i przydatny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na wpis, na pewno się przyda wielu osobom :) Ja nie mam problemu z zakupem butów, ale za to ze spodniami już tak, bo jestem wysoka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Massimo Dutti mają dobry asotyment jeśli chodzi o obuwie, natomiast z ubraniami różnie bywa. Niby są fajne, modne i w ogóle ale czasami jak na coś patrzymy to az mnie zatyka. Jeśli chodzi o małe rozmairy polecam sklepy takie jak: Stradivarius, Bershka i Pull&Bear :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra ma małą stopę, nosi 35-36 i już ciężko jej dostać ładne,kobiece buty :( rozmiarówka rozmiarówce nie równa poszczególnych firm..

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny post! Też noszę 34 i zawsze mam problem ze znalezieniem mojego rozmiaru :)


    <a href="http://www.vamppiv.pl>Vamppiv - blog o modzie</a>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zazwyczaj buty damskie kupuję w https://butymodne.pl/damskie-c531.html więc trzeba spojrzeć czy mają mniejsze rozmiary. Bardzo możliwe bo ostatnio wydawało mi się że takie właśnie widziałam jak zamawiałam buty dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja często kupuję na wyprzedażach np w eobuwie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam klika swoich ulubionych sklepów online np. https://butymodne.pl/, gdzie często kupuję obuwie dla siebie i rodziny. Przeważnie sklepy internetowe oferują bardzo szeroką rozmiarówkę, więc nie mam problemów z wyborem odpowiednich butów. Też mam małą stopę :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedni borykają się z dużą stopą i mają mały wybór,butów inni znów mogliby kupować obuwie na dziale dziecięcym. Zaczynam doceniać moje 37 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie piękne obuwie..warto może gdzieś takie znaleźć? Ja na przyklad szukam na https://www.mojbut.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie najlepszym miejscem na zakup obuwia jest przede wszystkim https://pl.aliexpress.com/category/322/shoes.html i ja tak robię zakupy bardzo często. Nie dość, że sam wybór jest naprawdę spory to jeszcze cenowo i jakościowo to również wychodzi bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. A patrzyłaś w tym sklepie https://butymodne.pl/sportowe-klapki-damskie-c19919.html? Z tego co widziałam mają dostępne buty w różnych rozmiarach. Powinnaś bez problemu dostać buty dla siebie. Szczerze zazdroszczę ci małej stopy. Ja mam rozmiar 43 i naprawdę cieżko jest mi kupić buty dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zobacz tutaj: https://jebut.pl/Botki-c64
    szeroki wybór butów, ja tam kupuję już od dawna i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wpis i piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super buty, pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te buty. Sama niedawno szukałam jakiś ciekawych propozycji w sieci, aż w końcu trafiłam na mokasyny męskie rozmiar 48. Wyglądają naprawdę elegancko, więc myślę, że mój mąż będzie z nich zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie niektóre sklepy dbają o szeroką rozmiarówkę i doskonałą jakość. Ja słyszałam ostatnio też, że Butomania.pl sklep z obuwiem ma korzystne oferty na obuwie - może warto byłoby to również sprawdzić. Ponoć u nich dostępne są markowe, sportowe obuwie w korzystnych cenach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz;)

PS nie musicie podawać linków do siebie, jeśli znajdę je po kliknięciu na Wasz nick;)

Popularne posty

Podczytuję

Polecany post

Semilac 058 Heather Gray, blur effect, naklejki wodne

Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. I pierwszy raz z blur effect. Jedynie Heather Gray z Semilaca już po raz któryś...