SUNUV - Sun9c Plus - lampa LED/UV, czyli czym utwardzam hybrydy

10.12.17

Cześć, 
dzisiaj pokażę Wam lampę LED/UV, którą mam i używam do utwardzania hybryd od końcówki czerwca. Wcześniej miałam mały, wąski mostek, w którym trzeba było kciuki utwardzać osobno, no i tak ustawiać palce, żeby paznokcie na pewno mieściły się pod mostkiem (teraz się zastanawiam jak tak długo wytrzymałam z takim maleństwem...). Różnica jest ogromna. Oczywiście na plus :)

SunUV - lampa UV LED opinie

gdzie kupić lampę do utwardzania hybryd

tania, dobra lampa do utwardzania hybryd

Lampa do utwardzania hybryd z Aliexpress

Jaką lampę do utwardzania hybryd kupić? LED

Lampa jest kupiona na Aliexpress: SUNUV Sun 9C Plus {link}. Obecnie kosztuje 19,99$ - cena regularna, ale czasem zdarzają się obniżki. 
Czas dostawy - jak na zakupy na Ali - ekspresowy, 9 dni!!! W komentarzach innych osób z Polski można znaleźć potwierdzenie, że lampa przychodzi w bardzo szybkim tempie 7-14 dni ;)
Lampa przychodzi w kartonie, razem z zasilaczem wraz z kablem z wtyczką europejską oraz z instrukcją. 

Lampa ma dwa czasy świecenia - 30 oraz 60 sekund, a także posiada tryb automatyczny, ma wbudowany czujnik ruchu - zaświeca się po włożeniu dłoni pod lampę.
Lampa ma, jak dla mnie, wystarczającą moc - 36W - ja trzymam paznokcie pod lampą 30 sekund i warstwa lakieru hybrydowego jest dobrze utwardzona (wyjątkiem jest czarny lakier, który trzymam dla pewności 60 sekund). Ja robię sobie tylko hybrydy, więc nic innego w niej nie próbowałam utwardzać (;
Światło wytwarzane jest przez 18 diod, które umieszczone są u góry i po bokach lampy. Diod tych się nie wymienia, ale według opisu powinny wytrzymać 50 000  godzin pracy. 
W lampie mieści się cała dłoń, a dzięki diodom umieszczonym również z boku, lakier na całej powierzchni paznokcia jest dobrze utwardzony. 

Ja jestem z niej zadowolona, w zupełności mi wystarczy. Myślę, że cenowo też wychodzi okej (ze zniżką kosztowała mnie ok 75 zł). Od razu przyjemniej (i szybciej) robi się paznokcie, gdy przesiądzie się na lepszy sprzęt :)

Zobacz również

22 komentarze

  1. Przyjemnie się prezentuje, Cena jak za taką lampę tez wydaje się w porządku. Nie płaciłaś Cła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bałabym się zamawiać lampy na Alie, ale wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocniejsza niż poprzednia lampa - to dobrze, ale szkoda, że w dalszym ciągu mostek. Jestem strasznym przeciwnikiem takich lamp :D Nie lubię jak mi świeci wszędzie na około :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję na lampę Sun, ale "piątkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam też ledową lampę ale z semilaca, całkiem podobnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam SunOne i świetnie mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna lampa. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny proszę o szczerą odpowiedź, czy takie lampy na prawdę działają?

    OdpowiedzUsuń
  9. no ja za nią nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam, polecam, działa bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga taka lampa? Jaka jest różnica między tanią, a drogą?

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ta lampa, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz;)

PS nie musicie podawać linków do siebie, jeśli znajdę je po kliknięciu na Wasz nick;)

Popularne posty

Podczytuję

Polecany post

Semilac 058 Heather Gray, blur effect, naklejki wodne

Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. I pierwszy raz z blur effect. Jedynie Heather Gray z Semilaca już po raz któryś...