Lakier hybrydowy z Aliexpress - biały Bling

6.5.16

Cześć, ostatnio wspomniałam Wam o krótkich, białych paznokciach. Jest i parę zdjęć :) Paznokciowo-wiosennych:)

LAKIERY HYBRYDOWE BLING (ALIEXPRESS)

Na zdjęciach jest kolor biały, czyli numerek 22, kupiony TUTAJ, obecna cena to 1,59$/6ml (przynajmniej taka jest deklarowana pojemność) - w porównaniu do np. Semilaców kusząco. Jakościowo też nie wypada źle, chociaż mi lepiej się maluje Semilacami. Pierwsza warstwa robi prześwity, ale dwie warstwy już ładnie kryją. 2 tygodnie wytrzyma - przynajmniej u mnie tyle wytrzymuje z bazą i topem Semilac. Wiem jednak, że nie wszystkie egzemplarze są takie, zależy na co się trafi. Mam np. jeszcze inny kolor z tej samej aukcji, który jest strasznie gęsty... Co do kolorów  w rzeczywistości - trochę odbiegają od tych na wzornikach z aukcji.
Z Semilacami jest tak, że wystarczy wklepać w Google grafika nazwę danego lakieru i już nam się pojawia masa zdjęć chociażby z blogów. Z Blingami tak łatwo nie ma - chociaż w komentarzach do aukcji można znaleźć sporo zdjęć kupujących, gdzie pokazują kolory na paznokciach bądź wzornikach. Z białym akurat problemu nie było :D

hybrydy z Aliexpress Bling, tanie lakiery hybrydowe

hybrydy z Aliexpress Bling, tanie lakiery hybrydowe

Minusem Blingów i innych chińskich lakierów jest także skład - w zasadzie nie wiemy, co w tej buteleczce się znajduje i na ile jest bezpieczne. Semilaci - jak się interesowałam - posiadają chociaż odpowiednie certyfikaty.
Kupując na Aliexpress jak zwykle trzeba się uzbroić w cierpliwość ;) 

A Wy znacie Blingi? Używacie? Czy może przeraża Was kładzenie czegoś na paznokcie co chińskie? 

Zobacz również

25 komentarze

  1. Nie miałam, ale chyba nie miałabym nic przeciwko kupieniu takiej hybrydki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam białe lakiery! Ale słyszałam, że często jest problem z pigmentacją białych hybryd, albo z pojawianiem się bąbelków powietrza. Widzę, że u Ciebie nie ma takiego problemu? Pozdrawiam i zapraszam do siebie, akurat pojawił się post o zamówieniach z Ali :D - http://missawangarda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma, ten lakier kryje po dwóch warstwach, a i bąbelków żadnych nie było ;)

      Usuń
  3. piękne, wiosenne zdjęcia :) mam kilka Bling-ów i nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mimo, ze widziałam juz kilka pozytywnych opinii, to nie wybrałabym lakieru hybrydowego z chińskiego sklepu. O ile jakieś gadżety to super sprawa, o tyle kosmetyki to juz inna bajka. Wole to co mogę zobaczyć i pomacać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię pomacać i zobaczyć, ale w przypadku lakierów to się nie sprawdza, z resztą Semilaci też zamawiałam internetowo. Ja mam jedynie wątpliwość co do składu takich lakierów z Aliexpress, w Unii np. używanie niektórych szkodliwych substancji jest zabronione, a w lakierach z Ali to nie wiadomo, co tam w tej buteleczce jest.

      Usuń
  5. moim zdaniem nie ma porównania między semilaciem a lakierami z aliexpres, semilac ma o wiele lepsza jakość, wolę dopłacić kilka złotych i mieć sprawdzony produkt:) z reguły biały kolor używam tylko do zdobień, ale Twój mani wygląda bardzo fajnie, muszę kiedyś pomalowac białym kolorem wszystkie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy raz z pomalowaniem wszystkich paznokci na biało. Jakoś wcześniej też nie byłam przekonana do takiego kroku, a tu całkiem dobrze mi się je nosiło. Nie ma co się bać białego koloru ;)
      PS Szkoda, że anonimowy komentarz, bo nie wiem do kogo się zwracam :)

      Usuń
  6. Przepiękny manicure! Tak delikatnie. I jak wiosennie, bardzo ładne zdjęcia :) Ja używam tylko Semilac'ów i lakierów z NeoNail, tak jak piszesz, nie wiadomo jak to z tym składem jest. Choć, powiem szczerze, że te lakiery z Aliexpress mnie kuszą, ale jednak się powstrzymuję. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad składem zaczęłam się mocniej zastanawiać i już chyba żadnych lakierów z Ali nie kupię. Chociaż przyznam się, że jak kupowałam te lakiery to o składzie nawet nie myślałam. A teraz już mam w głowie, że brak atestów itd...

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja też długo nie, ale jednak się przełamałam i mi się spodobało ;)

      Usuń
  8. Bałabym się kupować chińskie lakiery hybrydowe - kiedyś kupiłyśmy na allegro z bratową dwa lakiery hybrydowe jakieś nieznanej, taniej firmy i nie dało się ich ściągnąć. Tak mocno się trzymały, że potrzebowały blisko 40 minut moczenia w acetonie, żeby w końcu się zacząć kruszyć. Choć może gdyby więcej osób testowało te zagraniczne tańsze hybrydy i pisało o tym recenzje to byłoby łatwiej kupić coś taniej i o dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, ale trafiłaś na twardych zawodników :D Te Blingi z podanego linku zmywa się porównywalnie jak Semilaci, nawet zapomniałam o tym w poście napisać, bo nic mnie specjalnie nie zaskoczyło, ani na plus ani na minus. Ja właśnie trochę poczytałam recenzji o Blingach, więc nie kupowałam w ciemno :)

      Usuń
  9. Biały na paznokciach bardzo lubię. Do chińskich lakierów podchodzę trochę nieufnie, bo nie wiem, co jest w środku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałam, ale trochę czytałam i dość dobrze wypadają te hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://ali-beauty-express.blogspot.com/2016/05/lakiery-hybrydowe-wzorniki.html#more
    Powoli zbieram wszystkie kolory ;) lakiery z Ali są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie nie tyle co przeraża testowanie na paznokciach tego co chińskie, tylko ogólnie kolejne testowanie hybryd, po semilacach mam taki uraz.. Ale z zazdroszczę tym, którzy uczulenia nie dostali i mogą się cieszyć takimi paznokciami! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne manicure, też mam ten biały lakier hybrydowy z BLING ale strasznie dano po niego nie sięgałam

    OdpowiedzUsuń
  14. biały lakier super wygląda na paznokciach :D
    nie lubię chińskich kosmetyków, moja skóra jest bardzo wrazliwa i zawsze boje się, ze wda się jakies uczulenie/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie uzywam chinskich kosmetykow, choc raz zaryzykowalam o czym bedzie niedlugo na blogu i... nigdy wiecej :) Zawsze boje sie, ze nie wiadomo, co siedzi w srodku i jakie beda skutki uzywania, dlatego taka niepewnosc nie jest dla mnie, przy moim lichym zdrowiu :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Od typowo chińskich kosmetyków raczej stronię, ale w sumie wiele znanych firm własnie tam produkuje swoje kosmetyki. Lakier wygląda świetnie, sama muszę się wreszcie zebrać i kupić biel :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz;)

PS nie musicie podawać linków do siebie, jeśli znajdę je po kliknięciu na Wasz nick;)

Popularne posty

Podczytuję

Polecany post

Semilac 058 Heather Gray, blur effect, naklejki wodne

Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. I pierwszy raz z blur effect. Jedynie Heather Gray z Semilaca już po raz któryś...