Evonails Bergamot 50 - lakier hybrydowy

14.8.17

Cześć!
Dzisiaj porobiłam parę zdjęć malinowo-różowego lakieru hybrydowego Evonails Gellack UV Pro. Kolor skojarzył mi się z blogiem Pani Swojego Czasu, a że posiadam książkę Oli to posłużyła mi wraz z zakładką jako tło do zdjęć ;) 




Link do lakieru na stronie Evonails: https://evonails.pl/bergamot.html

Bergamot 50 od Evonails ma odcień intensywnego, malinowego różu. Jest to lakier raczej z tych rzadszych (obecnie mam 3 lakiery Evonails i każdy pod względem konsystencji jest inny). Bardzo łatwo się nim maluje, ale trzeba nakładać cienkie warstwy, żeby nie pozalewać sobie skórek. Bergamot ma wykończenie żelkowe (nie kryje w 100%), dlatego zagościł u mnie na dość krótkich paznokciach. 
Na zdjęciach mam 3 warstwy kolorowego lakieru Evonails, bazę Semilac i top NeoNail i wszystkie lakiery ze sobą dobrze współpracują. Mam już drugi raz taki zestaw na paznokciach, ostatnio wytrzymały 2 tygodnie w nieruszonym stanie do zmycia, także mam nadzieję, że i tym razem będzie tak samo. 

Myślę, że jest to bardzo fajny, letni kolor - pojedzie ze mną na wakacje. A jak Wam się podoba? :)

Zobacz również

25 komentarze

  1. Bardzo ładny kolorek :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie mamy je w salonie dziś doszły, nie moge sie doczekać kiedy ich uzyje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor, też mam takie krótkie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier pięknie się prezentuje na Twoich paznokciach. Ja wolę delikatne, pastelowe kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje kolorki! ale jednak wolę nieco bardziej neonowy róż semilaca

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój kolor! Bardzo mi się podoba i ładnie odbija światło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor, jeszcze nie miałam okazji by wypróbować lakiery tej firmy. Jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 tygodnie go miałam na paznokciach i cały ten czas wytrzymał:) Później już odrost był duży to go zmyłam :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny kolor <3 Jeszcze nic od nich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupiłam lakiery hybrydowe Semilac, muszę w końcu je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz;)

PS nie musicie podawać linków do siebie, jeśli znajdę je po kliknięciu na Wasz nick;)

Popularne posty

Podczytuję

Polecany post

Semilac 058 Heather Gray, blur effect, naklejki wodne

Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. I pierwszy raz z blur effect. Jedynie Heather Gray z Semilaca już po raz któryś...