Delikatne połączenie - odżywka Eveline 8w1, flejsy My Secret 104

28.1.14

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z całkiem spokojnym manicure. Bez szaleństw, ale myślę, że prezentuje się dość schludnie ;) U mnie mała przerwa od kolorów, ale żeby nie było znów tak bardzo nudnie to na paznokcie serdecznych palców dodałam flejksy.



I co my tutaj mamy? Za mleczną barwę odpowiedzialna jest odżywka Eveline 8w1 (trzy warstwy, dodawane w kolejnych dniach), a na to przyspieszacz wysychania Poshe - w roli nabłyszczacza tym razem. Na paznokciu serdecznego palca dodatkowo jeszcze jedna warstwa lakieru 200 Princess Pink z Rimmela oraz flejksy My Secret 104.

 I jak Wam się podobają takie paznokcie? :)

Zobacz również

22 komentarze

  1. Lubię takie delikatne paznokcie! Sama bardzo często nakładam odżywkę, tylko akurat diamentową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, delikatne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo delikatnie :) ja wolę mocniejsze kolory, ale też lubię dodatek tych flejksów :)
    Poza tym - masz bardzo ładne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zbyt delikatne. Wolę coś wyraźniejszego na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. są piękne *___* nigy takich nie będe potrafiła zrobić ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. cudaśne paznokcie:) a ten lakier... jejjj zaczarował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie pomyślałam, że odżywka może być bazą pod lakier z drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. są boskiee ;o

    +zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier z My secret, więc może sama coś podobnego wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. za to lubiłam tą odzywkę, ale nie warte to było krzywdy jaka mi wyrządziła;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście nic się złego nie dzieje, ale właśnie odżywka mi się kończy i na razie zrobię sobie od niej przerwę. Jak słyszę onycholiza to aż mnie ciarki przechodzą...

      Usuń
  11. Bardzo subtelnie i z klasą. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te flejksy chodzą już za mną od jakiegoś czasu. Bardzo fajne połączenie - niby zwykłe, ale ma w sobie coś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fantastyczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. odżywka z Eveline daje przepiękny kolor! ;) bardzo ją lubię, choć używam z rozwagą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czasem postawić na taką delikatność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz;)

PS nie musicie podawać linków do siebie, jeśli znajdę je po kliknięciu na Wasz nick;)

Popularne posty

Podczytuję

Polecany post

Semilac 058 Heather Gray, blur effect, naklejki wodne

Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. I pierwszy raz z blur effect. Jedynie Heather Gray z Semilaca już po raz któryś...