Lakier Mulberry Forest od Mary Kay

17.12.13

Cześć!
Dzisiaj pokażę Wam mikołajkowy prezent, Mulberry Forest od Mary Kay. Kolor, który zauroczył mnie w buteleczce, jest dość elegancki, świetny na taki jesienno-zimowy czas :)



Szkoda jednak, że na paznokciach nie wygląda tak jak w buteleczce, bo tworzy bardziej jednolity kolor, shimmer jest ledwo widoczny - to było takie pierwsze przemyślenie po pomalowaniu nim paznokci, ale teraz doszłam do wniosku, że lubię go takiego jakim jest :D Może gdyby jeszcze ten shimmer był bardziej widoczny to bym go uwielbiała, no ale.. ;) Tutaj potrzeba po prostu słońca! Wtedy czerwone drobinki bardziej się ujawniają, choć raczej też tak delikatnie :)

Plusy ma ode mnie za to, że świetnie kryje, jedna warstwa wystarczy, no i co za tym idzie - szybciutko też schnie ;)
Minus, który mi się przede wszystkim rzucił w oczy to to, że bardzo podkreśla wszystkie nierówności płytki.

Konsystencja należy raczej do tych rzadkich, trzeba uważać, żeby nie zalać sobie skórek, ale mi się dobrze pod tym względem z nim współpracuje.

U mnie wytrzymał 5 dni na paznokciach bez odprysków, ale starcie końcówek było już dość widoczne.



I powyżej jeszcze efekt w słońcu. Szkoda, że tylko w słońcu... Ale polubiliśmy się, znów mam go na paznokciach ;)

Wspomniałam Wam wcześniej, że jest to mikołajkowy prezent... Prezent z Mikołajkowego Spotkania Śląskich Blogerek, które odbyło się 7. grudnia, a w którym też brałam udział ;) W nasze Panie Mikołajowe wcieliły się organizatorki Asia i Ewelina. Zapraszam Was na relacje ze spotkania do dziewczyn: relacja Eweski | PannyJoanny | Joanny | Southgirl | Alexis93 | e-Leny ;)

Pozdrawiam;)

Zobacz również

22 komentarze

  1. Piękna czerwień, idealna wręcz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowww :) W świetle pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że taki rzadki ten widok...

      Usuń
  3. Ja spodziewałam się czegoś innego, zawiódł mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po samej buteleczce też się spodziewałam czegoś innego :P

      Usuń
  4. Ale piękny! i Twoje paznokcie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie normalny lakier ;D Dobrze się prezentuje w świetle ;)
    A ja obecnie myślę nad zakupem piaskowego złotego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szału nie robi :D
      Mnie bardziej kusi piaskowy srebrny, bo już jakieś błyskotki złote mam, a srebrnego żadnego :D

      Usuń
    2. Ostatnio polubiłam te piaskowe lakiery, i ciągle czekam aż w rossmannie wyciągną top coat do robienia matowych paznokci <3

      Usuń
  6. W słońcu jest wręcz obłędny! Wydaje mi się, że Orly ma podobny lakier, chyba Smolder. I zdaje się, że nawet obecnie jego cena jest obniżona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie.
    Na taki kolor długo czekałam.
    Dziękuję :)
    Będę zaglądać :)

    Zapraszam również do siebie
    http://olgafijalkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie osobiście bardzo się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor i przepiękne, zadbane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ladny kolor *.* Lubię takie burgundy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny, coś pomiędzy German-icure By OPi a Orly smolder...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz;)

PS nie musicie podawać linków do siebie, jeśli znajdę je po kliknięciu na Wasz nick;)

Popularne posty

Podczytuję

Polecany post

Semilac 058 Heather Gray, blur effect, naklejki wodne

Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. I pierwszy raz z blur effect. Jedynie Heather Gray z Semilaca już po raz któryś...