Evonails - Cut the jeans! 204 - wiosenne hybrydy

18.5.17

Cześć, 
dzisiaj moje pierwsze zetknięcie z marką Evonails. Przesyłkę dostałam już jakiś czas temu, akurat wtedy, gdy miałam świeżo pomalowane paznokcie poprzednim lakierem hybrydowym, więc szkoda było zmywać i próbować, ale już nie mogłam się doczekać, żeby nałożyć na paznokcie Cut the jeans!, czyli numerek 204. I dzisiaj w końcu się doczekałam ;)

evonails cut the jeans hybrydy kolekcja wiosenna

evonails.pl lakiery hybrydowe inne niż semilac

evonails.pl błękitne hybrydy paznokcie

evonails.pl 204 cut the jeans hybrydy paznokcie

Kolor na stronie evonails.pl jest określony jako lawendowo-niebieski. Świetny jest ten odcień - przynajmniej mi bardzo leży.
Jako, że dopiero wczoraj pomalowałam pierwszy raz paznokcie tym lakierem to nie mogę się za bardzo wypowiedzieć o trwałości, mam jednak nadzieję, że ze mną pobędzie jakieś 2 tygodnie (chociaż odrost to mnie już po tygodniu trochę drażni...). Co do samego malowania to mam wrażenie, że lakier jest bardziej z tych gęstszych. Ja akurat wolę takie średnio gęste, ale może przez to tak super kryje! Na zdjęciach paznokcie są pomalowane dwoma cieńszymi warstwami, bądź jedną grubszą - nie wiem, czy widać różnicę, które są które ;)
Na paznokciach mam mix, bo bazę Semilac, lakier hybrydowy Gellac UV Pro od Evonails i top NeoNail.

Lakiery hybrydowe Evonails mają pojemność 10 ml, więc całkiem sporo, a kosztują obecnie 29,99 zł. Link do lakieru: https://evonails.pl/lakiery-hybrydowe-gellack-uv-pro/lakiery-hybrydowe-kolorowe/kolekcja-queen-rules/gellack-uv-pro-204-cut-the-jeans.html

Pierwsze nasze spotkanie wypadło bardzo pozytywnie, za jakiś czas uzupełnię jeszcze informację o trwałości, chociaż w kolejce czekają kolejne lakiery hybrydowe od Evonails, więc jeszcze pewnie o tej marce u mnie przeczytacie ;)

I jak Wam się ten kolor podoba? Nosicie podobne?

Zobacz również

29 komentarze

  1. Szukam takiego kolorku, ale ze zwykłych lakierów - pasowałby mi idealnie do koszuli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, taki baby blue, czy jak to moj facet mowi 'kibelkowy niebieski' ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek. Ostatnio też dostałam kilka kolorów lakierów z tej firmy, ciekawe jak sie sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest ten kolor! tez go dostałam w paczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten kolorek! Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny kolor :D ale mam w kolekcji juz podobny

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę dodać komentarz, także wszystko już działa, nie martw się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hybryd nie noszę, ale kolorek przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne Ci te pazurki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny kolorek, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam chwilowy detoks od hybryd,ale po Twoim wpisie mam ogromną chęć je zrobić.Przepięknie wszyło i z ogromną przyjemnością zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, idealnie pasoawłby do jeansowej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. którą bazę semilaca użyłaś ? kolor ładny ale lawendy mi nie przypomina

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny kolorek i świetne delikatne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio bardzo polubiłam ten kolorek na paznokciach:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo świeży manicure, ja jednak zdecydowałam się na klasyczne lakiery EvoNails :)

    ps. zaobserwowałam by mi blog nie umknął, w wolnej chwili pobuszuję tu dłużej, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. też go dostałam, on będzie chyba kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały kolor. Tak jak kiedyś takich nie lubiłam, tak teraz chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopiero chcę zacząć robić sobie sama hubrydy, może macie taką listę rzeczy, która jest niezbędna, żeby malować w domu? pod tym adresem jest dużo akcesoriów, ale nie wiem co wybrać, może ktoś doradzi? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz;)

PS nie musicie podawać linków do siebie, jeśli znajdę je po kliknięciu na Wasz nick;)

Popularne posty

Podczytuję

Polecany post

Semilac 058 Heather Gray, blur effect, naklejki wodne

Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. I pierwszy raz z blur effect. Jedynie Heather Gray z Semilaca już po raz któryś...