Wiosna z Virtual Fashion Mania - Why not!

6.3.14

Cześć :) Dzisiaj pokażę Wam lakier, który miałam ostatnio na paznokciach - Virtual Fashion Mania 196 Why not! Jest to zieleń. Soczysta i intensywna. Lakier leżał już u mnie dość długo, nieotworzony, bo na zimę kompletnie mi nie pasował (w ogóle to powinnam zacząć od tego, że zieleń na paznokciach jakoś nigdy mnie nie przekonywała), ale w końcu stwierdziłam why not? Spróbuję.




Jeśli chodzi o jakość to wszystko w porządku. Łatwo się nakłada, nie ma problemów z wysychaniem i nie barwi płytki. Na zdjęciach mam dwie warstwy. U mnie trzymał się 3 dni bez zarzutu i pewnie jeszcze by trochę wytrzymał, ale już mi zieleni na paznokciach wystarczyło :D I chyba na razie na długo wystarczy. Odcień mi się podoba, ale jednak widziałabym go bardziej w wakacyjnym klimacie, w czasie totalnego luzu :)
Cena lakieru ok. 8zł.

Ale nie powiem, zrobiło się iście wiosennie :))

Zobacz również

37 komentarze

  1. Wiosna, wiosna,wiosna ach to Ty:) kolor przypomina mi świeży groszek..mmm, pychota:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie do Ciebie, nie jestem przekonana do zielonych paznokci. Gdy mam do wyboru wiele innych kolorów nie sięgam po zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek, bardzo wiosenny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo wiosenny, energetyczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy, taka spokojna zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie jego pędzelek, niestety ja akurat za zieleniami nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też niedawno królował na paznokciach :) Lakiery z tej serii cenię za trwałość, krycie, cenę i oczywiście wyszukaną kolorystykę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczny kolor! Nigdy nie widziałam a może nie zwracałam uwagi na zieleń, ale już teraz wiem, że warto. Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Baśniowy zielony, przepiękne pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. o WOW! Rewelacyjny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale soczysty kolor! piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaa, ale świetny kolorek :) I cena bardzo przyjemna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny kolorek i idealne skorki!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny kolor
    uwielbiam takie wiosenne powiewy na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż za kolorek, faktycznie iście wiosenny ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny kolor :) wiosna w pełni

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo wiosenny kolor! :) bardzo fajny blog, obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne, zwłaszcza na lato!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy znów tu coś napiszesz?;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mój kolor, ale wygląda super i cena też super. Ja ostatnio używałam tylko tych "oddychających" akurat Bell i są na maksa super. A moglabys zrobic post o lakierach oddychających?Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tych lakierów jeszcze nie próbowałam. Ale skoro są super to trzeba się będzie koło nich zakręcić :))

      Usuń
  24. Śliczny kolor. Ja osobiście nie mam zielonych lakierów. Siostra ma jeden taki zupełnie neonowy, za którym przepadam (haha, pożyczanie...) a sama mam co najwyżej takie wpadające lekko w turkus..

    www.itistrosee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, świetny post. W wolnym czasie możesz zajrzeć do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kolor, kiedy nowe wpisy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie nowych paznokciowych wpisów tutaj nie będzie ;) Zastanawiam się nad nowym blogiem - bardziej lifestylowym :)

      Usuń
  27. Fajny post i bardzo ładne zdjęcia. Kolor mi się podoba - bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach. Ja na co dzień używam bardziej stonowanych kolorów, czasem zdarza mi się też postawić na czerwień (może brak mi odwagi na takie odważne kolory).

    OdpowiedzUsuń
  28. super kolorek ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz;)

PS nie musicie podawać linków do siebie, jeśli znajdę je po kliknięciu na Wasz nick;)

Popularne posty

Podczytuję

Polecany post

Semilac 058 Heather Gray, blur effect, naklejki wodne

Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. I pierwszy raz z blur effect. Jedynie Heather Gray z Semilaca już po raz któryś...