4. tydzień - groszki

7.2.12

...czyli 10-tygodniowa akcja paznokciowa




Moja groszkowa propozycja - najprostrza z możliwych, ale... mi się podoba! ;) Kropki może i idealne nie są, ale kto by się tam tym przejmował :D Z lupą nikt nie patrzy ;D

A użyłam:
- Vipera, High Life, 802
- Essence, colour&go, 27 no more drama
- Vipera, Jumpy ,172
- Wibo, Express growth, fluo top

Top zmienił trochę odcień grzybkowego Jumpy (ale nie tak bardzo jak to jest widoczne na zdjęciach...). A co do samego topu - to właściwie nie wiem, czemu go kiedyś tam (wieeeki temu) kupiłam, ale zaskoczyło mnie jego szybkie wysychanie ;) Miła niespodzianka :)


Zobacz również

39 komentarze

  1. Ależ podoba mi się połączenie tych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, jakie cudo! :) I takie równiutkie te kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze, uwielbiam kropki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodkie kropeczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A można jeszcze kupić te urządzenie z essence ?? Ci robiłaś kropeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można... ;) ja kupiłam właśnie niedawno, pod nazwą "marker do nakładania ozdób" :D

      Usuń
    2. oglądałąm go ostatnio i zastanawiałam się czy właśnie mógłby robić za omoc do kropek...

      Usuń
    3. Nie widziałam go ostatnio,muszę się bliżej przyjrzeć.

      Usuń
  6. ach cudownie Ci to wyszło! idealne połączenie kolorów, no i ta perfekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Groszkowa klasyka w pięknym wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło, kolory i mini kropeczki- ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i jakie prezcyzyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie to wygląda. Perfekcyjne te kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie dobrane kolory:) również kiedyś miałam ten top i zmieniał kolor lakierów i powiedziałam, ze więcej go nie kupie, chociaż nieraz powstawały ciekawe odcienie^

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno nikt się nie dopatrzy jakichś nierówności, moim zdaniem wyszło idealnie. Śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej jak równiutko :) tak elegancko wyszło mimo tematyki "groszkowej". Świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://allegro.pl/astor-quick-n-go-45-sec-351-i2108603764.html
    nie wiem czy to Twoja aukcja, tak czy owak przesyłam, bo akurat się natknęłam na Twoje zdjęcia
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moja aukcja... Dzięki za informację ;)

      Usuń
  15. aż mam ochotę na takie! tylko niech no mi te moje cienkie, po rozdwajane ogryzki wrócą do pierwotnej formy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne kolory, a wykonanie bajka! Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie :) ciekawe jakby wyglądała wersja czerwono-biała lub biało-różowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci wyszły te kropeczki, jestem zachwycona!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super mani. Bardzo lubię takie zdobienia. Niby nic a jaki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne paznokcie . Zapraszam do mnie . Jeśli ci się podoba mój profil dodaj siebie do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne połączenie kolorów - oba mi się podobają bardzo mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dodaję do obserwowanych :D świetne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz;)

PS nie musicie podawać linków do siebie, jeśli znajdę je po kliknięciu na Wasz nick;)

Popularne posty

Podczytuję

Polecany post

Semilac 058 Heather Gray, blur effect, naklejki wodne

Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. I pierwszy raz z blur effect. Jedynie Heather Gray z Semilaca już po raz któryś...