Konkurs i testowanie z NIVEA - dla każdego coś dobrego

13.5.17

Cześć, dzisiaj szybki, krótki, informacyjny post o tym, że NIVEA ma do rozdania 5000 lekkich kremów przeciwzmarszczkowych i nie tylko ;)


Co trzeba zrobić, aby móc przetestować jeden z nich? 

W formularzu na stronie internetowej NIVEA (tam także poczytacie więcej o samym kremie oraz znajdziecie regulamin testowania) należy napisać, co dla Ciebie jest najważniejsze w kremie przeciwzmarszczkowym i dlaczego? Do wykorzystania 250 znaków.
Zgłaszać można się do 04.06.2017, a ze wszystkich nadesłanych odpowiedzi będą wybrane najlepsze ;)
Jeśli ktoś chce spróbować swoich sił i wypróbować nowy lekki krem przeciwzmarszczkowy to zachęcam do wzięcia udziału w zabawie.

PS Ja zaczęłam pisać wierszyk, ale 250 znaków wystarczyło mi jedynie na 4 wersy...

PS 2 Kolejne testowanie, zgłoszenia do 31.05.2017, żeby przejść na stronę Nivea po szczegóły, wystarczy kliknąć w poniższy baner ;)


I konkurs - trochę bardziej wymagający, bo trzeba zrobić zdjęcia i wrzucić do social media. Zgłoszenia do 05.06.2017. Więcej informacji po kliknięciu w baner poniżej.
A warto brać udział, bo mi się np. udało w poprzednim konkursie i wygrałam zestaw kosmetyków ;)

Zobacz również

11 komentarze

  1. Zerknę na ten konkurs i zobaczymy jak pójdzie ;)
    Jestem ciekawa tego Twojego wierszyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłam się rozwinąć, a już trzeba było kończyć :D Już w sumie dokładnie nie pamiętam jak to leciało :D

      Usuń
  2. Nie dla mnie kremik, ale fajna akacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto spróbować swoich sił. Dzięki za cynk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Ja właśnie dzisiaj otrzymałam maila o wygranej we wcześniejszym konkursie Nivea ;)

      Usuń
  4. Akcja bardzo fajna chociaż nie dla mnie, bo ja jakoś nie mam przekonania do kosmetyków nivea :) dla każdego co innego, ale fajnie, ze o tym piszesz ! Z chęcią zostaje u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te akcje nivea :) Można fajne produkty wygrać :P
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. też spróbowałam -zobaczymy czy się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale pod Twoim najnowszym wpisem (Evonails) nie działa dodawanie komentarzy (nie wyświetla w ogóle tego okienka) :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz;)

PS nie musicie podawać linków do siebie, jeśli znajdę je po kliknięciu na Wasz nick;)

Popularne posty

Podczytuję

Polecany post

Semilac 058 Heather Gray, blur effect, naklejki wodne

Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. I pierwszy raz z blur effect. Jedynie Heather Gray z Semilaca już po raz któryś...